Man har mer saker än vad man tror

Gick och la mig halv tio igår kväll, vakna efter en timme och gick upp och borsta tänderna osv och la mig igen, gick upp halv elva idag, jaa det behövdes lite sömn kände mig inte på topp igår kväll och sover som en kratta på nätterna.

Har varit igång med att städa lite sen jag gick upp, började packa ner en massa kläder som ändå inte används och när andre kom hem så tog vi ett ryck i vardagsrummet, även om det är några veckor kvar tills vi väl flyttar känna det bra att vi börjar någonstans redan nu man har ju mer saker än vad man tror.
Detta ska jag roa mig med ett tag till perfekt när det är söndag och tråkigt väder .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0