Man vet vem man kan räkna med!!

Nästan allt är ner packat och jag har varit duktig och skruvat ner lite saker från väggarna, kan inte packa ner mer för vet inte var jag ska ställa det just nu känns det som man sitter i en låda men ikväll är tanken att vi ska köra bort några lådor iaf o även ta med en lampa så vi ser något :) hoppas på att få iväg en del iallafall resterande av lådorna tar vi i helgen och sen är tanken att allt det stora och tunga ska tas en annan dag någon som känner för att hjälpa till? :)
Det löser sig alltid med folk som vill hjälpa till, man vet vem man kan räkna med om man säger så, det har ju hänt att man har hjälp folk förr och när det är tvärtom så kan de inte ena höra av sig, dålig stil tycker jag men skit i det..
Detta kommer bli bra :)

Är taggad på detta nu och vill bara komma iväg med allt, mycket prat om flytten men det får ni ta :)

Ska sätta mig ner en stund nu innan jag ska börja med nästa projekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0