Min räddning :)

Mitt i röran här hemma så kom min räddning, en runda på väla med sara och lilla Julia, en trevlig fika och en massa prat :) tack för dessa timmar:)

Det var riktigt skönt att få komma ut lite och komma ifrån allt med packning och grejer men nu är jag hemma igen och lite till ska packas ner och ställas i ordning till lördag.
I morgon har jag en date med min älskade mamma så även då slipper jag ifrån detta ett tag :)

Och jag bara älskar att få brev från af om massa saker man måste gå på, jag som tyckte jag hade det så bra som slapp allt sånt skit o bara hade möte med min handläggare lite då och då men nu var den friheten över kan bara hoppas de ringer från jobb och bokar in mig den dagen :)

Snart börja på middagen också så vi får mat i magarna här hemma och sen händer det väl inte så mkt mer idag.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för idag :) de behövde vi!

2012-10-31 @ 15:59:18
URL: http://saaaranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0