Tatuering

Klockan ringde vid nio så det var bara upp och hoppa och komma igång, åkte hem till mormor en snabb sväng och sen vidare för att kolla ny säng och annonspriset varade till på söndag så gäller att tänka snabbt nu men tror nog allt att det blir den ändå :) blev mat på burget King och nu är vi i Ängelholm, Andre sitter med tatuerings nålen på armen och här sitter jag med en burk me klubbor framför mig och är så jädrans sugen på att ta en men mamma har lärt mig att man ska fråga först och det är det som är problemet nu haha :p

Lär väl spendera någon timme här och sen vidare till däckia för att fixa framvagns inställning på bilen, tur man känner lite folk så plånboken Slipper bli tom direkt :)

Jobb som gäller i morgon eftermiddag och det ser jag fram emot :)
Det är skönt att va ledig men inte allt för länge.
Nej ska se om jag hittar mig en tidning eller nått hej på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0