Var ska jag börja ?!

Tänkte jag skulle sova länge idag men nejdå kanske beror på att det är så mycket runt omkring nu så därför jag inte sover bort halva dagen, skönt i och för sig dagen blir längre och jag får mer gjort även om jag inte riktigt vet var jag ska börja någonstans, tänkte jag skulle städa lite i köket så det är gjort men det lär kanske bli skitigt igen så vet inte om det känns lönt..
Tänkte jag skulle åka bort till lägenheten och fixa där men knappt nått att fixa med, på lördag får vi iallafall dit en hel del saker är tanken iaf. Så då är där lite mer o göra :) det som är krångligt är det här med elen, man borde kunna ha det på båda ställen under tiden man flyttar precis som hem försäkringen.

Nä om man kanske skulle försöka börja någonstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0