Vilket skit

Vilket skit väder, blåste som satan när jag gick ner i stan och ännu värre va det när jag skulle hem då det även regna som bara den inte ens paraply hjälpte eller jo för en stund sen blåste det till och paraply möget gick sönder, kan säga att det var otroligt skönt att få komma hem och slänga av sig blöta skor, strumpor och byxor och njuta av min Goa macka från subway som faktiskt var torr när jag kom hem :)

Skönt att få bädda ner sig under en varm filt och slippa va ute i detta skitet.
Skulle bokat klipp tid men jag strunta i det då jag bara ville hem så får väl bli ett telefon samtal dit sen istället.
Hade även en tanke på att gå i lite affärer i stan men inte det heller blev det, usch trist men förhoppningsvis är det bättre väder en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0