Älskar detta, älskar honom

Några lediga dagar framför mig nu och har ändå fullt upp, känns bra faktiskt. Börjar även fundera på om man skulle börja packa ner sådana saker som man inte använder eller är det kanske för tidigt? Inflytt i november ändån ju så har ju inte panik direkt och speciellt inte när vi har denna lägenhet kvar till januari.. Jaja vi får väl se kanske kan börja lite iallafall så slipper man stå där med allt sen för det tar ju ändå sin lilla tid..

Jag har sagt det innan och jag säger det igen att jag är så glad över att jag har mannen i mitt liv vid min sida och att vi kan prata om ALLT och när vi väl är igång och pratar så kan vi sitta här i evigheter och bara prata om allting och det är så skönt och speciellt att man kan dela med sig av saker utan att bli dömd för någonting och på den saken är det nog ömsesidigt, älskar detta och jag älskar honom min fina plutte :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ni älskar varandra och jag älskar er, för du är min bästa och finaste vän och hg är då automatiskt med på ett hörn hahahaa :) <3

2012-09-30 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0