Dagen bara försvann

Den här dagen bara försvann känns det som men har ändå fått gjort en massa, en runda ute på jysk och kungssängen och sen en sväng till mamma&jonny och hjälpte de att riva lite tapeter och sen hem till Andres föräldrar där även hans mormor och morfar var så där bjöds det på fika och sen en sväng till Maxi.. skönt att ha lite att göra men samtidigt väligt skönt att få komma hem speciellt när det inte gjort annat än regnat hela dagen och man blir ju inte piggare utav det precis.
 
Ska plocka fram lite chips och dippa och bänka mig framför Xfactor och sen en film, jobb i morgon och ja resten utav veckan, gött att det bara är kväll så man får sova lite längre men helt ärligt går jag hellre upp klockan 6 och kommer igång med dagen än att sitta här och vänta på att man ska börja, eftersom det är redan halv 2 och jag sover tills jag vaknar så hinns det inte så mycket innan som ni nog förstår :) 
Hoppas att denna veckan går snabbt som attans men det tror jag nog den gör precis som alla andra veckor har gjort :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0