En timmes promenad

En timmes promenad är nu avklarad känns härligt att få komma ut och röra lite på sig :)
Det här vädret är lite kenpigt ena sekunden lyser solen och det är varm och nästa regnar det men som tur e så kom där inget spö regn iaf :) och den lilla va så duktig som satt utanför affären när jag handla, första gången någonsin jag har vågat göra det fast nu hade jag koll på han hela tiden genom fönstret så handlar ju inte om så många minuter men iallafall jag blev riktigt stolt över honom :)

Ska ta tag i att städa lite här hemma om en stund får väl se hur långt jag kommer med det :)

Ännu en kväll då andre inte är hemma så får försöka roa mig så gott jag kan och just då är det perfekt med vovven som sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0