Fått massa gjort

Idag har jag minsann fått gjort en massa, tvättat ute hos mamma och Jonny och pratat en massa med mormor som är där ute, min bil har jag också varit iväg med och fått svar på lite saker som behövdes så lite fix med den i morgon så ska det funka perfekt sen så det håller jag tummarna för dock blev jag några hundra fattigare men det gör mig inget så länge allt fungerar.
Har även hunnit med en runda på netonet och handlat paket till Jonny så det är också klart :)

Är rätt slut i huvudet just nu så blir en dusch och tv innan sängdags och i morgon ska jag inte göra många knop har jag bestämt mig för får väl se om det blir så :p

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0