Fyyyy

Slut som artist, kan man lägga sig vid denna tiden fast att det är fredag?
Jag är just nu rätt glad för att jag inte ska jobba i helgen, tror jag behöver dessa dagar o vila mig på så jag inte blir sjukare så man sen kan va på hugget hela veckan, hoppas kan man alltid.
Några minuter till vaken sen ska jag krypa ner strunt samma om det är tidigt. Godnatt :)

Föresten, fyyy vad jag är trött på alla reklamer PRECIS ÖVER ALLT, spelar ingen roll vad man gör längre om det är något på tv så är där mer reklam än film och tillslut så vet man knappt vad man tittar på speciellt om de ska klämma in nyheter mitt i allt , sitter man inne på Aftonbladet, hd, Facebook eller om man bara spelar något spel på telefonen så dyker det upp reklam stup i kvarten, varför liksom ???
Är duktigt irriterad på det just nu och speciellt när de visar samma skit 175 gånger och alla är lika tråkiga.. SUCK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0