Har vi turen på vår sida ?!

Hel dag med mamma, det gillas såå mycket ;)
Har rivit ut allt i mitt gamla rum eftersom de ska renovera hela rummet så Jonny lär nog bli lite förvånad när han kommer hem, duktiga har vi varit iallafall :)

Äntligen hemma och ska snart göra lite middag och i morgon kära vänner är det dags för jobb, äntligen och bästa tiden också så har sov morgon och att jag får kvällen hemma det ni är guld värt :)

På torsdag hållet jag alla tummar och tår som går och hoppas att vi för en gångs skull har turen på vår sida för det behövs verkligen.

Ska kela med min lurviga vän som är här och hälsar på, det var alldeles för längesedan så det gäller att passa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0