Härlig kväll

En härlig kväll och ett bra avslut på denna dagen, blev en riktig lång runda med den lille på en timme om inte mer och tro mig det behövdes :) mår så mycket bättre av att komma ut och få lite motion så vi får väl se om det håller i sig även när den lilla har åkt hem.

Snart dags att hoppa i säng med tanke på att klockan ändå ringer rätt tidigt i morgon och jag är trött efter den här natten, vakna först halv 4, sen halv 6 och tillslut halv 8 så när klockan väl ringde halv 9 var jag lagom trött och ville inte alls gå upp så jag hoppas att det inte blir likadant denna natt.
Vilka bekymmer man har va ?;) haha

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0