Jag lyckades inte

Det blev reklam på tvn och jag vände mig om i soffan och innan jag ens märkte det själv så sov jag gott så jag lyckades inte hålla mig vaken men den där timmen gjorde iallafall gott innan det var dags att göra middag, tur iaf jag vakna av mig själv annars hade denna kvällen nog blivit lång.

I morgon ska jag träffa min bästaste Sarah, wiiie ännu en dag som kommer bli bra och händelserik :) som ni säkert förstår så är de guld värt med lite att göra om dagarna för att bara sitta här dag in och dag ut hade fått mig jäkligt deprimerad och jag börjar känna att det redan nu finns för lite sysselsättning vissa dagar men vad ska man göra när det inte finns något att göra?!

Jaja det löser sig någon dag väl ska fortsätta med mitt tv tittande som alltid på kvällarna ! Hej hopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0