Jobbigare än någonsin

Blev en stund hemma hos Sarah, lille knoddis va sjuker så han va inte alls sitt vanliga jag, stackaren :(
Nu, hemma igen snart iväg med andre och sen bara middag och göra ingenting, idag är jag inte speciellt pigg och min hosta är jobbigare än någonsin, känns som nått killar mig i halsen hela tiden :/ blir ju så trött i hela kroppen..

Jobb nu tre dagar i rad, morgon turer så blir att gå upp innan tuppen dock inga längre turer så har ju hela dagen på mig att göra annat så är det när man jobbar halv tid men inte mig emot bara det inte är såhär i evigheter, plånboken behöver lite mer än så ;)

Kallt, ruggigt, regnigt väder alltså ett riktigt slappe väder ,perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0