Nu är det igång :):)

Nu är det verkligen igång, hann knappt upp ur sängen innan telefonen ringde, så på onsdag är det kontraktskrivning och sen är lägenheten vår :) såklart var det de jag mena igår och ingenting annat som vissa ville tro haha :)
Detta kommer bli så bra, att få flytta in till en total renoverad lägenhet där vi har fått välja allting är toppen :) och att kundvärden är den bästa gör bara saken ännu bättre, hon är lika glad som vi är :)
Ah detta kommer bli bra, ett helt nytt område som man ska bo in sig i men det ska nog inte vara några problem :)

På tal om annat så sitter jag just nu ute i Bjuv och håller på att tvätta, åh så skönt det ska bli sen när jag har en egen tvättmaskin i badrummet. Vädret suger men samtidigt så orkar jag inte bry mig om vilket eftersom jag inte ska ut o göra något vettigt ändån. Den här förkylningen är där den är fortfarande och jag hoppas med allt jag har att det inte blir värre.
Nä fan nu ska jag fortsätta med mitt !


Kommentarer
Postat av: Saraah

Grattis till lägenheten :)

2012-09-17 @ 21:34:57
URL: http://saarahnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0