Önskar att det vore sant

Sängen såg så skön ut, skulle bara känna på kudde och poff så gick det tre timmar och eftermiddagen är borta men man får väl ta vara på kvällen istället :)
Drömde så konstigt, det va gåsamiddag och både min morfar och moster var med, snö var det ute och mormor hade satt upp en hinder bana där ute, jag blev av med mitt bankomat kort som jag letade efter över allt, Sarah, Martin och Rocky var med, jag satte tandborstar under fötterna när jag skulle ut i bilen och innan jag vakna satt vi alla samlade runt bordet och vänta på min kusin och hennes mamma. Helt knas allting men som jag önskar att det vore sant, att vi alla satt runt samma bord och åt gås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0