Ska man uppdatera eller inte ?

Helt slut i hela kroppen och vad har jag gjort? Jo varit och stor handlat men det tog på krafterna.
Inte frisk än inte så att bara ligga hemma på soffan är riktigt härligt, hostan tar kål på mig känns som den bara blir värre också :/

Blev lite gotte med oss hem såklart, beskvier som jag är sååå svag för fick självklart åka med hem, andre stod till och med och kolla på en låda med 24 stycken men där fick det va stopp då lät man tröttna :)

Varför går där aldrig något bra på tv när det är helg? På vardagarna när man ska upp tidigt då går det näst in till alltid någon film så himla tradit..

Och på tal om annat, ska man uppdatera till ios6 ???
Har läst så mycket om att folk inte är nöjda och att det inte funkar som det ska så är det någon som har gjort det och kan ge lite råd så hade jag varit glad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0