Var det inte måndag nyss?

Kan man gå och lägga sig vid den här tiden? Det hade varit super skönt men kanske en aning tidigt somnade trotts allt i soffan strax efter jag skrev förra inlägget.

Är det dags att ta fram mössa, vantar och vinterjacka? JAAA, det tycker jag iallafall på morgonen ocj kvällen för fyy vad det börjar bli kallt ute nu, skönt på kvällen men inte morgonen då man ska gå upp från sin sköna varma säng .

Fredag i morgon, var det inte nyss måndag? Dessa dagar har bara flugit iväg snabbar än jag trodde men det gör det väl när man jobbar och står i :) och det gör mig inget att veckorna går snabbt för då är det allt närmre till vi flyttar, ska bli riktigt roligt få ett nytt ställe där man kan göra det mysigt och fint :):)

Nepp ha en bra kväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0