Vilket flyt

Då var timmarna på jobb avklrade för idag, vilket flyt jag har haft idag det har minsann gått undan och samtidigt som det är skönt att vara hemma nu så är det faktiskt lite tråkigt, hade gärna stannat dagen ut men så är det ibland.
Kontrakt skrivning idag också, ska bli himla skoj och ännu roligare efteråt när vi ska välja färg och grejer :) ja det kommer nog bli bra detta :)
 
I morse när klockan ringde så var jag riktigt pigg faktiskt men nu när jag varit igång lite och sådär kände jag hur trött jag blev, varför det liksom har ju sovit som en stock hela natten men lite lugnt och skönt här hemma i sofffan så piggnar man nog till igen skulle jag tro :)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0