Ännu en bra dag :)

Idag var vi uppe med tuppen och gjorde oss klara och åkte ut till väla, jag skulle hitta skor men blev inget med det, en ny jacka till Wille blev det för hans presentkort som han hade fått. Den andra jackan vi köpte va lite stor plus att den inte verka så skön att ha när man åker vagn direkt så fick bli en ny så får vi använda den andra när det passar helt enkelt :)

Har varit ute och gått en lång runda, från lussebäcken till sofieberg och hem igen :) va så sjukt skönt att få sätta sig i soffan kan jag säga, i morgon får det allt bli en promenad till om vädret tillåter :)

Ska resa mig snart och göra lite käk till mig och André men jag hade gärna suttit kvar eftersom lilleman sover gott på min axel men man kan inte få allt :)

Ha en trevlig lördag :)
Här är hans nya jacka, dock passar inte mössan till men skit i det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0