Bitring

Gav lilleman en bitring i hans hand när vi byta blöja eftersom han låg där med handen i munnen & sen var det som han starta ett helt gympa pass, sprattla med benen som aldrig för och tjoa och hade sig :) bitringen fick följa med ut i babysittern och samma sak där tills han blev trött.
Gick in på toaletten och kom ut och skrek wii när jag kom in i vardagsrummet & även om han hade ögonen öppna så höll han nog på att somna för han hoppa en halv meter och armar och ben flög rätt upp, såg rätt roligt ut så kunde knappt sluta skratta :) lilleman tyckte inte alla det var lika kul som jag såklart så efter lite tröstande så somna han gott igen.

Bitringen får nog va med fler gånger tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha har också skrämt min lilla så, en annan asgarvade medans hon storgrät, men mammas famn är bäst ;-)

Jadå, än så länge ekar det efter kommentarer :-)

2013-04-18 @ 20:46:09
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0