Det finaste vi har!

Varje morgon när jag slår upp mina ögon är det första jag tänker på, min lilla Wille plutt.
Det är för honom jag lever och det har det varit sen den dagen han föddes. Det är alltid han som kommer i första hand, det är alltid han som jag kommer göra allt jag kan för och det är alltid han som jag kommer älska mest i hela världen.
Denna lilla plutt gör mig till världens lyckligaste mamma!

Min fina sambo, jag kan inte med ord beskriva hur mycket han betyder för mig. Jag vet att han alltid står vid min sida och stöttar mig i allt oavsett om det är med glädje eller tårar. Jag älskar honom så fruktansvärt mycket och tillsammans har vi skapat det finaste vi har, Wille !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0