En dag full av tårar och stolthet!

Inbjudan till dopet är nu klart, ska bara skrivas ut och sen ska dom iväg. Skönt att vara ute i god tid eftersom det är sommar och folk har säkert saker planerade så detta känns bra.
 
Sitter just nu och letar efter en passande låt till dopet, herregud säger jag bara. Jag kan knappt lyssna på musik längre utan att känna ett lyckorus i hela kroppen och ögonen blir helt tårfyllda, jag säger det som jag sagt så många gånger förr, kärleken till sitt barn är obeskrvlig och att man kunde känna sån här lycka visste jag inte. 
 
Vill även ha en dikt på dopet som jag tänkte att Sarah skulle få läsa men det hade hon redan tänkt ut, värmer så gott i hjärtat och jag blir så glad över detta :)
 
Dop dagen kommer bestå av väldigt mycket tårar för min del om jag känner mig själv rätt men jag vet att den dagen kommer bli så perfekt och jag kommer minnas den dagen resten av mitt liv och känna mig så stolt!
 

''Inte trodde jag
hade ingen aning
hur en sekund
kunde etsa sig fast utan varning
att en kärlek så stor skulle födas
och börja existera
att jag aldrig skulle bli den samma
någonsin mera''

 

 

 

 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0