En dag kvar

Halva natten och morgonen har bestått utav gnäll, är duktigt trött i huvudet nu kan jag säga men äntligen har lilleman kommit till ro och sover.
Jag hade kunnat fixat iordning här hemma om det inte hade varit som så att han sover i min famn och det är mysigare att sitta här med honom än städa.

Har trott att det varit fredag ända sen jag klev upp, kan bero på att det är röd dag i morgon och även min födelsedag.
Jag kan inte påstå att jag ser fram emot att fylla år direkt men lite kalas blir det allt för familjen bara.

Så idag ska jag baka tårta och fixa lite men det får bli ikväll!

Dessa små naglar, sylvassa är dom fast jag filar och har mig men det är inte så populärt hos den lille direkt, några tips på hur man kan göra det lättare ?


Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis på födelsedagen ! :-)
Hoppas att du får en underbar dag.
Jag köpte en mini mini sån nagelknipsare istället för att fila. Den fanns i sånt kit till bebisar. Tycker det är lättare att klippa än att fila :-)

2013-05-01 @ 07:38:47
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0