Finns inga ord

Vilken underbar dag det har varit, varit på familia halva eftermiddagen med mamma och handlat lite nytt till mig och lilleman. Jag har världens bästa mamma och lilleman har världens bästa mormor, finns inga ord för hur mkt vi älskar dig!

Haft en jätte trevlig dag men det var riktigt skönt att få komma hem också, känner mig allt lite sleten måste jag säga men snart ska vi få lite mat i magen så förhoppningsvis piggnar jag till lite iaf så man kan hålla ögonen öppna i några timmar till :)

Jag har varit så sugen på Budapest bakelse och idag kom André hem med en sån till mig, underbar är han :) ska bli så gott så gott.
Hoppas på att helgen fortsätter att vara så här bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0