Föräldrakurs, invigning av vagn & en hel natts sömn :)

För första gången har Wille sovit en hel natt, jag vakna vid halv fyra och trodde något var fel eftersom han inte hade gett ljud ifrån sig att han ville ha mat och sen kunde jag knappt somna om men upp klockan sex för mat och sen sov vi lite till innan det var dags att gå upp för dagen.

Var på föräldrarkurs på BVC, Wille sov sig igenom allt så massagen får vi göra här hemma istället. Kul att träffa lite andra mammor med barn i ungefär samma ålder och få dela med sig av allt :) ser fram emot nästa gång som är i maj!

Har nyss kommit hem från en promenad, jösses vilket härligt väder till och med så jackan åkte av, underbart :) och nya vagnen har blivit invigd också men vad jag önskar vi bodde på första plan eller i hus så man bara kan köra in och ut vagnen utan en massa krångel men det lär jag mig säkert med tiden skulle jag tro men den lille blir ju tyngre och tyngre så kan hoppas att man får lite muskler av allt bärande :)

Sitter just nu på balkongen och har det super skönt i solen i bara linne :) åh vad jag älskar fint väder.

Pusta ut lite efter promenaden innan det ska göras middag och grejer.

Hoppas ni har fått njuta av solen ni också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0