Full fräs

Ja jäklar här går det minsann undan, från att bara suttit i soffan och segat hela dagen så satte energin fart.
Skalat potatis och förberett till middagen, dammsugat, hängt tvätt, städat toalett och kök och det har inte ens tagit en timme, får ha fart när man gör något för man vet aldrig om man blir avbruten på vägen men lilleman har suttit i sin sitter o varit med hela tiden, kul att se hur han tittar sig omkring och sprattlar med benen så hela sittern gungar med full fart :)

Hade verkligen behövt dammat, jag fattar inte vart allt kommer ifrån men det får vi nog ta en annan dag. Kan ju dela upp lite :)

Ska sitta ner i fem minuter till sen får lilleman sova i soffan under tiden jag gör mat, är det bara jag som lägger mitt barn i soffan under dagen när han ska sova ??
Kanske skulle man lagt han i sin säng även på dagen ??

I morgon är det föräldraträff på BVC, kul :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Blev du något klokare på vagnen ? :-)
Jag la vår lilla på soffan i början med, nu har jag börjat med att lägga henne i vår säng, just för hon är lättare att lägga där och jag ligger och ammar henne till sömns. Idag sov hon dock ute i vagnen :-) mysigt

2013-04-16 @ 20:57:37
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0