Full rulle sen i morse

Idag har det varit full rulle sen vi klev upp, efter att vi hade vaknat till i soffan så gjorde jag iordning ett bad för min lille prins, åh vad han gillar det och jag blir så glad att få se att han njuter och är glad :)

Sen har det rullat på med tvätt och mat osv. Vad hade jag gjort utan vår tvättmaskin, jisses alltid behövs det tvättas numera men jag har ju något att göra iaf som om jag inte redan hade det ;)

Plutten har precis somnat och jag funderar också på att lägga mig en stund, får väl se hur det blir med den biten.

Dessa blöjor, jag byta från libero till pampers för jag tyckte dom var mjukare men vi får nog allt byta tillbaka igen eftersom dom läcker lite då och då, värdelöst när hela pyjamasen och lillemans rygg är full med kiss. Som tur är säger han iaf till då man inte alltid upptäcker detta direkt. Jävligt dumt, trodde blöjor idag var så pass bra att dom inte läckte men men...

Ska se ifall den lille vill sova en sväng !


Kommentarer
Postat av: Tess

Föredrar också Libero. Har provat pampers men tyckte dem kändes som att de blev fuktiga igenom och inte samma passform. Men ibland läcker det. De rör sig och sprallar, det är nog samma med alla märken.

2013-04-10 @ 14:56:28
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Malin

Prova att byta storlek till antingen större eller mindre :) det kam göra så att pampers inte läcker.

2013-04-11 @ 07:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0