Fullspäckad dag

Fullspäckad dag, först var det besök hos BVC och lilleman växer på som han ska, nästa gång är det läkarbesök så det ska bli kul faktiskt :)
Blev en tur till väla efteråt för ännu en gång kolla efter ett par skor jag kan ut o gå i men nej där fanns inget som lockade, hittade dock lite annat som jag vill ha men det får vänta.
Vidare till lödde där jag äntligen hitta mig ett par dojjor, skönt att ha det avklarat iaf och förhoppningsvis så slipper jag få ont i fötterna på våra promenader :)

Nyss kommit hem och egentligen skulle vi till maxi och handla men det får bli i morgon förmiddag istället för nu är jag trött efter en tidig morgon o en massa att göra och tror jag rätt så är resten av familjen också slut efter denna dag.

Blir soffan resten av kvällen för min del och ladda batterierna tills i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0