Glad liten påg

Slog upp ögonen klockan fyra i morse, va lite gnäll från lillemans sida så han fick flytta över till vår säng så jag kunde få sova lite längre, vilket jag fick :)

Efter frukosten är det alltid en glad liten påg som är sidan om mig, det snackas hej vilt och ben och armar har full gymnastik, fötterna börjar komma längre och längre upp tycke jag men än så länge har han inte upptäckt dom.

Efter morgonens aktiviteter så somna han gott sidan om mig och jag kan passa på att göra mig klar för dagen, dock hoppas jag att han vakna inom det snaraste så han också kan bli klar, inte så kul att behöva väcka honom direkt.

Ha en bra dag alla ni där ute :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hmmm, ingen aning? Borde finnas där de säljer vanliga parasoll? Flesta borde nog ha. Tror de heter balkongparasoll. Kolla och söka :-)

2013-04-29 @ 10:19:02
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0