Hjärtat smälter

En lugn dag här hemma har det blivit idag, riktigt skönt faktiskt. Fast att lilleman sov hela natten så är jag rätt seg ändån så det har bara blivit en massa fixande här hemma varvat med att ligga på soffan o ha det skönt :)

Sorterat ut alla kläder som är för små till herren, tvättat jacka till mig själv och bara röjt undan lite som vanligt.

Eftersom pappan i huset ska jobba över så får jag äta middag själv, skönt att man har lilleman som sällskap iallafall :)

I morgon ska vi ha en mysig dag med mamma/mormor som tagit ledigt bara för vår skull :) så snäll så min bästaste mamma :)

Så härligt att se när lilleman ligger och gurglar o har sig här sidan om mig så svarar man tillbaka och får världens leende från honom, hjärtat smälter :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt ! Bara vänta tills de börjar skratta, de där skrattet, så underbart. Nej inte mat till oss, utan marschema till de små, hur ofta och vad. Typ frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag osv osv :-) jag har blivit bättre på det än vad jag var i början. Lättare ju större bebisarna blir också :-)

2013-04-18 @ 14:48:09
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0