Högst på schemat

Idag är vi lite trötta och sova är visst det som står högst på schemat idag.
blev väckt av Andres klocka i morse och lilleman hade nog precis fått upp sina ögon, blev mat och sen somna han igen och efter att ha sett att det spöregna ute vid sju tiden så gick jag också och la mig, halv elva vakna jag och trodde inte det var sant att vi faktiskt sovit så länge, skönt som attans iaf :)
 
Det ända negativa är att dagen bara försvinner men ibland gör det inte så mycket, ikväll kommer svärföräldrarna och hälsar på och innan dess hade jag tänkt jag och lilleman skulle bege oss ut och ta en tipp till Coop och handla lite, slår vad om att det kommer börja spö regna bara för det..
 
ska ta och resa mig och göra mig klar nu under tiden liten sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0