Ibland har man en himla tur

Vilken underbar dag det har varit, promenerat i en timme med lilleman, handlat fika på Coop och när vi var på väg hem därifrån så hamna vi mitt i en biljakt, mitt hjärta hoppa över några slag när bilen kom i full 90 precis förbi oss med 5 polisbilar efter sig, det var en himla tur vi inte kom ut senare från Coop då han körde in på parkeringen och rakt ut på Landskrona vägen och alla poliser efter för man vet ju aldrig om man hade råkat stå precis där han körde.

Körde hem till lillemans farmor och farfar som fick vara barn vakter under tiden vi var på maxi, första gången vi lämna bort honom och jag sakna han varenda sekund samtidigt som det var skönt att kunna handla i lugn och ro.

Nyss hemkomna och nu blir det bad, pyjamas och natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0