Känslig

En väldigt seg lördag, svårt att få fart på kroppen idag känns nästan som man är pigg varannan dag även om man sover lika mycket och det är lite små tråkigt när det är helg och vi är hemma båda två men men det kommer fler helger och förhoppningsvis är man pigg någon gång :)

Vi får väl se ifall vi kommer någonstans idag, ikväll ska vi iaf träffa Sara, Richard och Julia :)

Och ja, jag känner tre Sara så jag hoppas ni hänger med på att det är olika personer jag snackar om ;)

Sitter och tittar på Sofias änglar, jisses jag kan nog inte se sådana program längre. Jag gråter ju värre än någonsin.. Usch vad man är känslig, svårt att hålla tillbaka tårarna.

Ska se klart detta och mysa med min älskade stjärna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0