Lill prinsen

Måndag och en hel vecka framför oss, försöka hitta på något om dagarna hade varit bra men det är minsann inte så lätt när alla i ens omgivning jobbar om dagarna.
Ut och promenera kan vi alltid göra, försöka hitta lite nya vägar att gå också så man får lite variation på det hela, lill prinsen tycker iallafall om när vi är ute och hittar på lite, kul :)

Får se ifall gossen låter mig städa lite här hemma, det är något som inte hinns med man prioriterar annat i första hand men just nu är det verkligen något som måste göras men först ska jag busa med min lille påg :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Blocket för 3000 kr knappt året gammal. :-) fick fotsack med osv också :-) supernöjd

2013-04-08 @ 12:03:41
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0