Min lilla grisbjörn

En trött morsa är vad jag är idag, var uppe vid 6 för att lilleman var hungrig, bädda ner oss igen och jag han precis lägga mig i sängen sen hör jag någon liten trycka på som Sören i sin säng, så var bara att hålla ögonen öppna och vänta tills han var klar och upp och byta blöja sen dök vi ner och sov någon timme till :)

Ligger fortfarande i sängen, lilleman håller full låda, härligt att lyssna på :) min lilla grisbjörn :)

Snart dags att gå upp så vi är klara i god tid för BVC, gissar på att han har både växt på längden och gått upp i vikt, hoppas bara att jag har rätt.

Mysa lite till innan vi startar dagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0