Ny vagn

Idag har vi fått massa gjort, började att åka till kyrkan där vi ska ha Willes dop men där var fullt med bilar så strunta i att gå in hade varit pinsamt om där var fullt med folk.
Besökte babyproffsen även idag, min nya favorit affär :) köpte ett parasoll till vagnen och titta även på ny vagn till lill fisen så det lär bli en ny inom det närmsta även om det kostar en del så får man så mycket för pengarna. En emmaljunga nitro, någon som har erfarenhet av en sådan ??

Besökte mina föräldrar och Andres föräldrar innan vi åkte hem och börja med middagen. Sitter här och myser med min plutt men ska strax resa mig och fortsätta :)

Trevlig söndag på er !


Kommentarer
Postat av: Tess

Har själv nitron med quadrolift. Älskar den ! :-)

2013-04-08 @ 08:02:49
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Annika

Vi har en emmaljunga nitro city :) vi är superböjda med vagnen!

2013-04-08 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0