Nytt projekt

Helgen börjar gå mot sitt slut men tittar man ut så kan jag knappt tro att klockan snart är åtta på kvällen så härligt när solen fortfarande är framme, lite varmare hade dock inte skadat men jag ska inte klaga.

Andre skulle egentligen varit ledig i morgon också men eftersom dom behövde han på jobb så tar jag och lilleman och åker hem till hans mormor och umgås med henne istället.

Vi ska börja på ett nytt projekt här hemma så småningom nämligen balkongen.
Det ska läggas trätrall där ute så det blir behagligare att gå även utan skor, slipper vi den kalla fula betongen som ligger där idag.
Nya balkong möbler ska införskaffas och även lite krukor och blommor.
Jag vet vilka balkong möbler jag skulle vilja ha men jag hittar inte det någonstans, rotting möbler (heter det väl?) men i mindre format än det som finns över allt med en liten soffa, bord och en stol men det får bli ett annat istället som jag vet finns, det gör inte så mycket för det blir nog bra ändå.

Funderade även på om det inte finns solparasoll som man fäster på balkong räcket, någon som vet kanske ??

Nix, dags att resa på rumpan och få på den lille sin pyjamas!


Kommentarer
Postat av: Tess

Helt underbart med mer ljus ute. Man blir så pigg och glad :-)
Det finns parasoll du fäster på räcken :-) vet ett par stycken som har haft sådana :-)

2013-04-29 @ 06:42:17
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0