Tagit mest stryk

Äntligen har jag fått mitt hår klippt, det har verkligen varit behövligt hur länge som helst men har inte direkt haft tid till det så är tacksam för att jag har en fin vän som Josefin som kom hit och ordna upp det hela :)
är det något som tagit stryk under graviditeten så är det håret, färgen har ändrats och eftersom jag inte har tappat så mkt hår så har det bara trasslat sig och blivit extremt slitet tråkigt nog men förhoppningsvis blir det bättre och lätthanterlig nu.
 
snart dag att sova för vår del, sitter just nu och nattar min lille son som precis stängde ögonen.
laddar inför en ny dag med nya äventyr :)godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0