Trygga händer

Lilleman väckte mig redan kvart över 11 igår kväll, gick upp och förberedde mat till honom och eftersom vattnet var skit varmt fick vi vänta en stund, under den tiden somnade han så där stod jag och visste inte vad jag skulle göra, ner med han i sängen, ut med vattnet och godnatt :)

Har fått ringt till kyrkan och bokat datum för Willes dop, så nu ska det göras inbjudningar och skickad iväg i god tid och det ska bestämmas om dekoration, mat eller fika och framför allt var vi ska ha det efteråt men som tur är så har vi väldigt gott om tid.

Min fina Sarah ska vara gudmor till vår lille prins, ett val jag gjorde långt innan plutten ens var född och jag är så glad att hon sa ja, känns skönt att veta att han är i trygga händer ifall något skulle hända oss :)

Detta inlägg har tagit ungefär en timme att få ihop, under tiden har det varit bajsblöja, hänga tvätt, fixa mat och nu sover den lille och jag ska få i mig lite mat :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är så lycklig! <3 det betyder så mycket för mig!

2013-04-09 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0