Vaknar upp i panik

Vaknar upp i panik för att se att lilleman ligger kvar i sin säng, denna drömmen om att hålla han så skyddad det bara går och samtidigt försöka gömma sig för att inte bli skadade eller för att de ska ta lill plutten ifrån mig är hemskt men tur det bara var en dröm.

Gick upp och gjorde mat till honom lagom förvirrad fortfarande och jag kan inte släppa tanken på min dröm.

Andre ska snart till jobb och då börjar fyra dagar då vi ska klara oss själva men det ska nog gå bra tror jag.
Idag blir en dag då vi inte ska göra allt för mycket känner jag, bara vara hemma och ta det lite lugnt för det behöver mamma iallafall :)

Ska se ifall vi kan somna om någon timme till, funkade igår men just nu är det fullt håll igång i hans säng, underbart att se att han verkar så glad och nöjd iaf.

Pussa min stora älsklig hejdå och min lilla älskling godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0