Vilken dag

Vilken dag, har varit så seg hela dagen och har verkligen inte fått mycket gjort även om man har haft att göra hela tiden.
Tiden har inte räckt till alls idag och det resulterade i att vi ställde in vårt besök, tråkigt som bara den men vi får helt enkelt se Sara och Richard en annan dag.

I morgon hoppas jag på att det är en bättre dag, som jag skrev innan det känns som man har varannan dag som är bra liksom men så får det helt enkelt va.

Lilleman somna för en timme sen, en trött liten gosse som har varit vaken i stort sätt hela dagen så det var lite gnäll men sen slockna han iaf.
Lite egen tid nu en stund innan jag själv ska krypa under täcket.

Hörs !


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack ! :-) ja, den var Supergod, alla berömde den så kam verkligen rekommendera maxi i Hyllinge. De ligger riktigt bra prismässigt med :-)

2013-04-07 @ 12:37:07
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0