Äntligen

Godmorgon !

Äntligen en mulen dag och jag hoppas det förblir såhär hela dagen och framförallt kvällen.

Andre var och köpte bullar till oss så blev en goe frukost idag med.

Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda men det lutar åt att vi åker och tittar på bil. På den fronten är vi inte riktigt överens. Jag trivs så bra med min BMW och skulle gärna haft en likadan men combi och mannen är mer fast vid Saab då det även är större bagageutrymme. Vi får väl se vad det slutar med helt enkelt :)

En dusch nu iallafall så man vaknar till liv ordentligt !


Kommentarer
Postat av: Tess

mulet, var ? :-)

2013-08-06 @ 17:37:21
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0