Bara älskar det

Vilket underbart väder vi har idag, bara älskar det ! Eller inte.. Regnet gör mig ingenting det är ju ganska mysigt men när det åskar så rutorna skakar då är det fan inte kul ! & försöka hålla sig lugn och inte visa för lilleman att man blir rädd det är inte heller det lättaste.
 
igår spenderade vi dagen ute hos mamma, kom hem i en timme ungefär sen åkte vi till Sarah och Martin, blev bjudna på middag. hade en super trevlig kväll & lilleman var på så bra humör hela dagen :) fick hem en hel del kläder till den lille också, vet knappt var jag ska göra av allt haha jag som nyss hade rensat och haft mig men vi tackar så mycket för allt iaf :)
 
andre är iväg med Martin, som åkte till Alingsås i morse och när jag prata med mannen min så hade de strålande solsken, jahapp haha ;)
 
jag och min lille kille får roa oss här hemma idag helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0