Bilhelg

Helgen börjar gå mot sitt slut och det känns bra att veta att André är hemma en vecka till.
Har varit full rulle hela helgen.
Igår lämnade vi lilleman till hans mormor & morfar (hand riktiga morfar finns inte längre & det kommer han få veta när han är tillräckligt stor för det!! )
Jag och André hade egentid, ska man kalla det för det ? Gillar inte alls det där namnet.. Ja ja iallafall så efter vi hade lämnat honom så åkte vi ut till verkstan där Martin var och sen var det bara hem och byta om och ut och sätta sig i bilen och va ute och brumma lite.
Hade en super bra kväll med dom bästa men jag måste säga att detta var den tråkigaste Vallåkra kvällen jag varit med om. Hände inte så mkt direkt men vi hade kul ändå !

Saknade min lille älskling så otroligt mycket igårkväll när vi kom hem och ännu mer i morse. Fy så tråkigt och tomt det är när han inte är hemma. Första gången han sov borta och det hade gått såå bra och det där leendet vi fick när vi kom innanför dörren hos mamma det var helt underbart, bubblade av lycka i hela kroppen och äntligen fick jag krama om honom :)

Han var riktigt glad av att komma hem, har legat här och skrattat i ett och nu sover han gott min lille älskling !

Ska mysa ner mig i soffan med lite gitte sen ska jag också krypa ner under täcket. I morgon är det Bvc igen, kul ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0