Busunge

Började dagen på familia, inget köpt som vanligt. Små tråkigt ställe att gå på om jag får säga mitt men där är inte så mkt folk så på det sättet är det skönt.
Hade dock verkligen behövt lite nytt i garderoben men har så svårt att hitta nått jag gillar, ibland önskar jag att jag hade en personlig shoppare eller vad det heter..

Varit på kalas ikväll, gick bra till en början men sen ville inte lilleman någonting så det sluta med att vi åkte hem. Tråkigt som tusan men vi får helt enkelt hälsa på dom en annan dag istället.

Trodde han skulle somna efter mat och pyjamas men icke, allt som han kom åt skulle det dras i och fötterna skulle han leka med och ja allt annat än sova. Tillslut la jag mig med honom i min säng och äntligen så har han somnat. Inte lätt allting att vilja leka en massa fast man är tröttis.

Jag ska minsann också krypa ner, slut i huvud oh kropp! Godnstt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0