Det gick snabbt

Fredag i morgon, redan. Denna veckan gick minsann fort men kan beror på att vi faktiskt har haft lite för oss.
Besöket på Mammakulan var riktigt roligt, lilleman charmar alla han träffar och jag älskar att se han le mot människor som han inte känner. Min lilla sötfis :)
Nästa gång vi ska dit är om tre år och då är det en stor gosse som möjligtvis följer med men vem vet där kanske är en liten till då haha :)

I morgon kväll ska vi hem till Sara, Richard och Julia och grilla lite, kanske sista gången detta året. Mysigt är det iallafall och om inget annat svin gott :)

Nixpix lilleman vill till mamma, hej hej !


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha tack! Har sökt lite recept och har en bok.. Ändrat lite och provat och fixat
Har en sån här "stora boken om barn" som jag glömt bort. Hittade enkla recept i den nu ikväll.. så ska jag prova lite till.. :-) Men ja, ibland bara förenkling utav vuxenmat ;-)

2013-08-29 @ 20:46:49
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Kul att höra.. Lovat att fortsätta.. :-)

2013-08-29 @ 21:01:05
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0