En massa gjort

Började dagen med ett besök på banken, fortsatte till phonehouse och därefter åkte vi ut till mamma. Lite sen lunch till oss och mat till lilleman sen vidare ut till tatueringsstudion där Sarah befann sig.
Snacka lite med tatueraren och när han startade med Sarah så åkte vi hemåt.
En sväng inom Andres pappas jobb och visa upp bilen som han köpte igår. En jäkligt fin kombi måste jag säga :)

I morgon förmiddag ska jag iväg till frisören och efter det gissar jag att vi har en del för oss också :) hoppas på uppehåll även i morgon !

Ska hålla mina killar sällskap, leka lite med mini innan det är dags för han att sova vilket är snart då det varit lite sisådär med det hela dagen så resulterar det i en gnällig liten pojk men så är det ibland !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0