Fyyyy !!

Lördag morgon och vi fick sova till halv sju idag, inte helt fel det inte :) lite frukost och lek och lilleman sover sen en halv timme tillbaka.
Har hunnit duscha och gjort mig själv klar så är det bara lite mat i lillens kista sen beger vi oss iväg.

Första stoppet blir phonehouse, nästa blir Bjuv och hämta saker vi glömde igår hos Sara & Richard. Spenderade ju kvällen där igår, grillade lite kyckling och hade potatisgratäng till så himla gott.
Efter vi käkat så gjorde vi klart barnen för natten på med pyjamas och bädda ner dem båda i vagnarna. För lillemans del så var det inget annat att välja på ;)

Gjorde oss klara iallafall och gick ner på Bjuvs kalaset, fd Bjuvsfestivalen.
Båda barnen sov som stockar trots att det var en massa folk runt omkring. Blev bara en liten sväng sen gick vi hem till dem igen. Var inte direkt mycket att titta på men skönt att komma ut lite iallafall.
Köpte munkar gjorde vi, svin gott i vanliga fall.
Satt där och gnaga på min när jag upptäckte ett svart hår i glasyren. FYFAN SÅ ÄCKLIGT!!!
Slängde skiten och resterande ville vi inte ens ha.. Fy!!

Lilleman sov hela vägen hem i bilen & fortsatte utan att ens öppna ögonen när jag lyfte över han i sin säng och det tog inte många minuter innan vi också somna!

Ska packa skötväskan, en del som ska med :) behöver en större och en ny men vart hittar man för inte allt för mkt pengar ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0